keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Espanja 2011 (Osa 6 - Pikapäivitys)

Vuoristomaisemaa läheltä Mijasia

    
Kuollut valas
 
Aurinkomatkojen matkaopas


Taiteilija Jussi Suominen

Allergiaa

























Laitoinpa kuvat ensin, olin niin ovela.. hähää. Olen lähdössä ihan puolen tunnin päästä kohti Gibraltaria, joten kerron nyt ihan lyhkäsesti ja annan muuten kuvien puhua puolestaan. On ollu edelleen mukavaa ja viihdyn kyllä täällä. Viime viikonloppu oli kiva patikkaretkineen ja minigolffeineen. Paljon olen luonut uusia kontakteja ja nyt näyttää siltä, että tulen vielä ottamaan eräälle matkatoimistolle kohdekuvia täällä Espanjassa. En varsinaisesti ole oppinut mitään uutta, vaan kyllä tämä lehtikuvaushomma alkoi menemään sen suhteen rutiinimaiseksi, ettei ekan viikon jälkeen juuri ole tullut mitään uutta. Tietysti erilaisia kuvaustilanteita ja erilaisia ihmisiä, jiden kanssa toimia, mutta se kuuluu homman luonteeseen. Nyt oon jo kerennyt 4 lehteä näkemään, niin olen jo aika hyvin sisäistänyt sen, että mitä kuville tapahtuu painossa keskimäärin. Osaan siis ottaa tämän huomioon jo kuvaustilanteessa.

Kuten kuvistakin saattoi joku huomata, niin tänne ajelehti toissa yönä mereltä kuollut valas. Seurasin sitä useiden tuntien ajan jo mereltä asti ja odotin sen tulevan rantaan. Lopulta toinen mätkähti hietikolle ja olihan mun pakko pari kuvaa ottaa kauniista luontokappaleesta. Kuva on saanut aika kivasti huomiota.. harmi, etten ole osannut käyttää hyödyksi sitä.

Anteeks, mutta nyt on pakko kiiruhtaa, jos haluan ehtiä matkalle.

Buenos dias!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti