tiistai 14. joulukuuta 2010

Lehtiä

Anteeksi, että viimeisestä päivityksestäni on kulunut aikaa. Mulla on ollut henkilökohtaisessa elämässäni varmasti vaikein jakso ikinä ja viimeisten parin kuukauden aikana on ollut todella vaikea keskittyä töihin tai oikeestaan mihinkään. Olen kyllä taas saanut kuvattua ja sovittua kuvauksia tulevaisuuteenkin. Aloitin myös toistaiseksi jatkuvat duunit Imatran yökerho Tivolissa - voisin niitäkin kuvia jossain kohdassa laittaa tänne :) Sen lisäksi tässä on tullut loppuvuoden aikana kuvattua ylioppilasjuhlia, bändikeikkoja, potretteja, erilaisia koulutehtäviä, stand up-komiikkaa ja studiossakin on tullut vierailtua vähintään useita kertoja.

Petäjävedellä on edelleen menossa mun "Weddings like weddings" häävalokuvanäyttely, josta olen saanut paljon kehuja ja koitan tällä hetkellä etsiä uusia paikkoja, jonne näyttelyn voisi pystyttää seuraavaksi.

Olen lähdössä keväällä kuvaamaan Espanjaan ja sen reissun järjestelyissä on ollut paljon tekemistä. Rajallisella budjetilla olen koittanut löytää ne järkevät ja edulliset vaihtoehdot lennoiksi ja asumiseen (eikä tätä asiaa helpota se, että koululta on erittäin hankala saaha stipendiäni maksuun). Olen lukenut paljon alueesta ja suunnitellut erinäisiä kuvausretkiä eri paikkoihin Etelä-Espanjassa. Oma miettimisensä on myös matkatavaroissa, mitä valokuvausvälineistöä ottaa mukaan ja millaisia vakuutuksia niille ottaisi. Paljon on siis järjesteltävää, mutta odotan kaikin puolin innolla kevättä. Hauska yhteensattuma, että eräs kaveri on menossa samaan aikaan samaan kaupunkiin suorittamaan työharjoittelua.

Kuvasin viime viikolla paljon erästä koivun lehteä, jonka löysin ulkoa vielä suht hyvässä kunnossa.. tässä pari kuvaa:



Koitan lähipäivinä laittaa jotain kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti